Cerita kelimabelas

Nur Atika Mohd Haris
17 October 2012 ·

assalamualaikum wbt..selepas berfikir panjang, saya mengambil keputusan utk memaparkan bukti di fb saya. Jadi yg memberikan email kepada saya, anda boleh share daripda situ sahaja..terlalu byk email addrs yg sy dapat jd xsemua dapat emailkn bukti2 itu..maafkn sy.Benar..risikonya berat..agak ragu2 juga saya..tapi semangat yg kalian beri mnjadi penyuntik kekuatn utk sy mengetengahkan semua ni. Saya harap pihak2 yg brwajib mngambil tindakan utk menyiasat hal ini.insha Allah..sy akan mnjadi saksi pertama dalam kes tersebut..sy harap kalian terus mndoakn sy,istri2 lain dan ank2..itu kekuatn kami..insha Allah malam nanti sy akan paparkan di fb sy..kemudian kalian nilailah sendiri..bukti trsebut tnpa tokok tambah daripda sya kerana di scan daripd dokuman asal..terima kasih

https://www.facebook.com/nuratika.mohdharis/posts/4739940777670

----------

Nur Atika Mohd Haris
17 October 2012 ·

Assalamualaikum wbt..fb Mohd Razis Ismail adalh fb yg saya create sebelum isu ini didedahkan..sewktu sy masih lagi kabur tentangnya..maksud saya wktu sy xtahu sy ditipu.namun sikap nya mnjadikn sy mmbuat keputusan utk create fb atas namanya agar sy mngetahui siapa sebenarnya lelaki yg sy kahwini..alhmdulilah..wanita trsebut yg turut mnjadi istrinya tahu ttg penipuannya melalui fb Mohd Razis Ismail trsebut
..tapi sy dah terlmbat..dia sudah mnjadi mngsa..dgn rsa sedih meliht wanita trsebut dan istri2 yg lain dan ank2 mereka mnjadikn sy mmbuka isu..harap anda mngerti

https://www.facebook.com/nuratika.mohdharis/posts/4740071620941

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.